Serdecznie zapraszamy małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) z Województwa Małopolskiego do udziału w projekcie pt. „Małopolska Grupa Eventowa”. Poszukujemy firm, które działają w branży eventowej oraz planują wraz z Nami rozszerzyć swoją działalność poprzez ekspansję międzynarodową. W ramach projektu organizujemy wyjazdy na misje gospodarcze, w trakcie których MŚP będą mogły przedstawić swoją ofertę biznesową, nawiązać kontakty z kontrahentami z zagranicy.
Misje gospodarcze przewidziane w ramach projektu:
1. Moten & Events Sztokholm, 15-16 września 2021
2. Evento Day, Madryt, lipiec 2021
3. Event Mix, Warszawa, 15-16 września 2021
4. Best of Events, Dortmund, 9-10 czerwca 2021
Uwaga! Zmiana terminu nadsyłania zgłoszeń: 29.01.2021r. do godziny 15.00.
Poniżej dokumenty rekrutacyjne do pobrania:
MGE - Formularz zgłoszeniowy (.docx)
MGE - Wzór planu rozwoju międzynarodowego (.docx)
Formularz zgłoszeniowy należy przesłać e-mailem na adres kontakt@polishheritage.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Fundacji Polish Heritage po wcześniejszym umówieniu.
Uczestnicy zakwalifikowani do udziału w misjach gospodarczych, zobowiązani zostaną do podpisania umowy.
Wzór umowy z załącznikami poniżej.
Sprawozdanie z wyjazdu (wzór) (.docx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (.xls)
Oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis (wzór) (.docx)
Oświadczenie o spełnieniu kryteriów podmiotowych - (wzór) (.docx)