Nabór otwarty małopolskich MŚP z branży eventowej na misje gospodarcze w ramach projektu "Małopolska Grupa Eventowa" / by Polish Heritage

Uwaga: przedłużeniu uległ termin naboru. Na zgłoszenia czekamy do wtorku, 14 grudnia 2021.

Serdecznie zapraszamy małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) z Województwa Małopolskiego do udziału w projekcie pt. „Małopolska Grupa Eventowa”. Poszukujemy firm, które działają w branży eventowej oraz planują wraz z Nami rozszerzyć swoją działalność poprzez ekspansję międzynarodową. W ramach projektu organizujemy wyjazdy na misje gospodarcze, w trakcie których MŚP będą mogły przedstawić swoją ofertę biznesową, nawiązać kontakty z kontrahentami z zagranicy.

Misje gospodarcze przewidziane w ramach projektu:

Forum Branży Eventowej, Warszawa, styczeń 2022
Best of Events International, Dortmund, styczeń.2022
CONVENTA 2022, Lublana luty 2022
IMEX, Frankfurt, maj 2022

W związku z sytuacją pandemii Covid – 19, podane miejsca i terminy misji gospodarczych mogą ulec zmianie.

Poniżej dokumenty rekrutacyjne do pobrania:

MGE - Formularz zgłoszeniowy (.docx)
MGE - Regulamin (.docx)
MGE - Wzór planu rozwoju międzynarodowego (.docx)

Formularz zgłoszeniowy należy przesłać e-mailem na adres kontakt@polishheritage.pl lub złożyć osobiście w siedzibie Fundacji Polish Heritage po wcześniejszym umówieniu.

Termin składania dokumentów 14.12.2021 do godziny 15.00.
Uczestnicy zakwalifikowani do udziału w misjach gospodarczych, zobowiązani zostaną do podpisania umowy.
Umowa (wzór) (.docx)
Sprawozdanie z wyjazdu (wzór) (.docx)
Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis (.xls)
Oświadczenie o otrzymaniu pomocy de minimis (wzór) (.docx)
Oświadczenie o spełnieniu kryteriów podmiotowych - (wzór) (.docx)